środa, 21 maja 2014

Polskie piosenki przy których wszyscy mieliśmy swoje momenty cz.1

Na szkolnych dyskotekach, pod klatka gryząc pestki, na ławce ukrywając się z fajką przed facetką, na koloniach przesiadując w pokoju chłopaków. Każdy z pokolenia współczesnych prawie trzydziestolatków to zna. Wybór był niezwykle trudny, ale po dłuższych naradach się udało. Oto moje subiektywne miejsca 10-6. Nućcie!






10. Peja - głucha noc

Dla mnie to noce spędzone na gadu-gadu. Ewentualnie na onet czacie. Nick atomoofka. Pozdro. Pozdroofka. 


9. Ivan i delfin - Jej czarne oczy 

Murzasichle - lato 2004. Tańczyłyśmy jak szalone na tych dyskotekach. Bawiłyśmy się wvTATU czy coś. Z moją przyjaciółką Alą. Pozdrawiam Alu, chociaż złe kliometry dzielą nas :).
Btw. Czy ktoś wie, kim jest Delfin?


8. Twins - Awaria

Na dyskotekach w Premierze 2000 i w klubie Diadem tańczyły przy tym nieletnie dziewczęta. Chłopcy zaczynali swoje łowy i bajer szedł w ruch. Ale to nic. Śmiechem żartem się śpiewało, że chodź tu malutka zrobimy krasnoludka. Najgorzej. Wiem. 


7. Farba - Chcę tu zostać

Jakie było moje zdziwienie, kiedy na jednym z współczesnych wesel ktoś wybrał to na pierwszy taniec. Musiałam wtedy wypić podwójną wódkę popijając wódką, aby móc z przekonaniem zaśpiewać, że naprawdę chce tam zostać. 

6. Karramba - Pocałuj mnie w dupę

Słuchałam tego z ciężarną koleżanką. Pokłady mdłości i nienawiści. Ojciec nieznany. 


Niedługo reszta. Tyle muzycznych rarytasów prosto z serca ode mnie dla was na dziś :).